Po co pozycjonować stronę

Jeśli Twoja firma posiada stronę internetową, lecz niewiele osób tę stronę odwiedza, powinieneś pomyśleć o jej wypozycjonowaniu. Pozycjonowanie ma na celu sprawienie, by strona znajdowała się na pierwszych miejscach wyszukiwania w wyszukiwarkach, takich jak na przykład Google. Jeśli strona znajduje się na dalekich miejscach, to prawie nikt jej nie odwiedza, gdyż nikt o niej nie wie. Kiedy natomiast wyświetla się na pierwszej stronie wyszukiwarek, ruch na niej może wzrosnąć wielokrotnie. Dlatego warto jest pozycjonować stronę swej firmy – jest to skuteczny sposób reklamy. 

Niestety, pozycjonowanie to czynność pracochłonna i wymagająca poświęcenia dużej ilości czasu. Trzeba zająć się doborem odpowiednich fraz kluczowych, optymalizacją strony pod ich względem, a następnie sprawieniem, by do danej witryny prowadziła duża ilość linków z innych serwisów. Stronę umieszczać należy w katalogach, publikować artykuły na portalach typu presell pages oraz dołączyć ją do systemu wymiany linków. Jest to trudne zadanie i często możemy nie znaleźć czasu, żeby się tym zająć. 

Na szczęście mamy możliwość zlecenia pozycjonowania naszej strony zawodowemu pozycjonerowi. Za opłatą niewielką w porównaniu do zysków, jakie nam to przyniesie, wyniesie on nasza stronę na sama górę wyszukiwarek. Warto jest więc pomyśleć nad taką metodą reklamy naszej strony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *